Venda de casa a Sant Feliu de Guíxols, Playa Sant Pol

vídeos

Referència:

2415

Casa en venda a Joan Miró

Sant Feliu de Guíxols, Playa Sant Pol mapa

1.050.000 € (impostos i despeses no incloses)
140 m2
3
3
1
Descripció

Casa adossat a Playa Sant Pol, amb 140 m² construïts, 30 metres de jardí, 3 dormitoris, 3 banys, 1 garatge/s, reformat, 3 armaris, 2 terrasses, 30 m² de terrassa, cuina americana, traster, pati, moblat, zones verdes, piscina comunitària, 3 plantes de l'edifici, calefaccio individual, combustible gas natural, aire condicionat fred / calor, aigua calenta individual, energia aigua gas natural, accepta animals, terra de parquet

Ref.2415
Descobreix l´oportunitat de viure en un paradís costaner a Sant Feliu de Guíxols, específicament a la zona encantadora de Platja Sant Pol. Et presentem un magnífic adossat que combina confort, estil i funcionalitat en els seus 140 m² construïts. Aquesta llar s´erigeix com una joia en una de les àrees més desitjades de la Costa Brava, ideal per a aquells que busquen un refugi acollidor i modern a poca distància a peu del mar.

En ingressar a aquesta impressionant propietat, et rebran tres amplis i lluminosos dormitoris, cadascun dissenyat per oferir-te la màxima comoditat i tranquil·litat. Amb tres banys elegants i contemporanis, gaudiràs de la privadesa i l´espai que la teva família mereix. La cuina americana, perfectament integrada en el disseny del saló, no només és pràctica, sinó també un lloc ideal per compartir moments memorables amb els teus éssers estimats.

L´exterior de l´habitatge és igualment atractiu, amb un bonic jardí de 30 metres que et permetrà gaudir de l´aire lliure i de la natura a casa teva. A més, compta amb dues terrasses que sumen 30 m², perfectes per relaxar-te sota el sol o per organitzar inoblidables reunions familiars i amb amics. La propietat també inclou un garatge i un traster, brindant-te la comoditat addicional despai demmagatzematge. Amb calefacció individual de gas natural i aire condicionat fred/calor, podràs mantenir el clima ideal a qualsevol època de l´any.
Hi ha una llicència turistica!!!!
Vine i descobreix la teva nova llar a Platja Sant Pol, on cada dia se sent com unes vacances!

característiques
Immoble
  • 140 m2 construïts
  • 30 m2 metres de jardí
  • 3 dormitoris
  • 3 banys
  • Reformat
  • 3 armaris
  • 2 terrasses
  • 30 m2 de terrassa
  • Cuina americana
  • Moblat
  • Terra de parquet
Edifici
  • 3 plantes de l'edifici
  • Zones verdes
Extres
  • 1 garatges
  • Traster
  • Accepta animals
  • Pati
  • Piscina comunitària
  • Calefaccio individual
  • Combustible gas natural
  • Aire condicionat fred / calor
  • Aigua calenta individual
  • Energia aigua gas natural
Certif energètic
certif energètic
210
43
Simulador d'hipoteca
Preu immoble
Impostos i despeses
Preu + despeses
0 €
Estalvi aportat
Termini en anys
Interès
El teu quota mensual
0
Aquests resultats són orientatius, calculats amb els números que has introduït.
Mapa
Altres immobles que podrien ser del vostre interès

Inmo Lobby Internacional, su gestor inmobiliario en la Costa Brava.

Aquesta pàgina web utilitza cookies

Una galeta informàtica és un petit arxiu d`informació que es guarda al navegador cada vegada que visites la nostra pàgina web.

La nostra pàgina web utilitza entre d`altres, galetes tècniques que són imprescindibles perquè la pàgina pugui funcionar. Les tenim activades per defecte, ja que no necessiten de la teva autorització.

Més informació al nostre apartat POLÍTICA DE COOKIES.