Casa a Puig de Moli, amb 122 m² construïts, 39 metres de jardí, 3 dormitoris, 2 banys, 1 lavabos, 1 garatge/s, seminou, exterior, 2 terrasses, cuina moblada, orientació sud, 1989, zones verdes, piscina comunitària, calefaccio central, combustible gas natural, aire condicionat fred / calor, aigua calenta individual, energia aigua gas natural
Ref. 2536
Enclavada a la prestigiosa zona de Puig de Moli, a S´Agaró, es troba aquesta casa adossada de 122 m² construïts, perfecta per a família. Lluminós saló-menjador amb sortida a la terrassa i jardí privat, una cuina completament equipada proporcionen confort i estil. La propietat ofereix una generosa superfície habitable, amb 3 habitacions, 2 banys i 1 lavabo, cosa que garanteix comoditat per a tots els membres de la casa.
Equipat amb sistemes de calefacció de gas natural i aire condicionat garanteix un ambient agradable durant tot l´any.
També compta amb una zona daparcament privat que proporciona comoditat i seguretat, un aspecte fonamental en aquesta cobejada àrea.
També podreu aprofitar la piscina comunitària amb zones verdes.
